niedziela, 15 września 2013

Martina Stoessel ma Tatuaż


Po opublikowaniu tego zdjęcia przez Alejandro Stoessel, zaczęły napływać nowe plotki, w których chodzi o nowy tatuaż Stoessel na nadgarstku jej prawej ręki.
 Plotki te zostały potwierdzone przez Tini na jej prywatnym Twitterze. 
Martina dodała zdjęcie:

   Tatuaż ten to: "All you need is love" 
Co po przetłumaczeniu na język polski znaczy:"Wszystko czego potrzebujesz to miłość"

Podoba wam się nowy tatuaż Tini?
Moim zdaniem jest on dość fajny ale Martina ma dopiero 16 lat i jest za młoda na tatuaż. I zastanawia mnie jak jej rodzicie mogli się na to zgodzić. Czyżby Martinie zaczęła uderzać woda sodowa do głowy?!

7 komentarzy:

  1. Czytałam że to henna więc się nie martwcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, Martina ma 17 lat, a po drugie jest to mały napis na nadgarstku, więc wątpię aby można uznać to za jakiś tam tatuaż. Ile dziewczyn już w młodszym wieku kręci piercing albo tatuaże ? ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że jak to jest prawdziwy to trochę przesadziła, ponieważ ma dopiero 21 marca 17 lat . (Jak coś to napisałam 2014.01 .12.) Jak to henna to niech ma też kiedyś miałam :) Lecz jak jest prawdziwy to zastanawiam się czy jej rodzice jej na to pozwolili:( Kiedyś czytałam w wywiadzie ,że jej Tata pilnuje by Martinie nie uderzyła woda sodowa do głowy .

      Usuń
  3. Woda sodowa z powodu tatuażu? To jest jej ciało, ma prawo robić z nim co chce. Nie uważam, żeby była za młoda na tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń

Witam na blogu Violetta Polska mam nadzieję, że miło spędzisz tu swój czas i nie pożałujesz.
Przyjmuje otwartą i uzasadnioną krytykę a za wszystkie pochlebne komentarze dziękuję :*
Nie spamuj jeżeli tylko po to tu jesteś!
Mam nadzieję, że post Ci się podoba i zostawisz po sobie jakiś ślad!
Napisz w komentarzu swoje spostrzeżenie, opinie, zadawaj pytania i podrzucajcie pomysły na nowe posty:D

Dziękuje za odwiedzenie bloga, zaglądaj do nas częściej :*