wtorek, 10 września 2013

Post organizacyjny

Drodzy czytelnicy!!!
Staram się jak najbardziej urozmaicać bloga i mam wielką nadzieję, że moje starania podobają wam się.
Obecnie na naszym blogu znajdziecie:
- Piosenki z serialu w originale i po polsku 
- Postacie i aktorzy 
- Opisy odcinków 
W najbliższym czasie na pewno pojawi się ich więcej ale w tej chwili trwają prace wykończeniowe tych.
Na początku bloga autorkami byłe dwie osoby ale z powodu małego zorganizowania i małej aktywności musiałam usunąć moją współwłaścicielkę.  
Jeśli była by jakaś osoba zainteresowana prowadzeniem bloga wraz ze mną proszę napisać komentarz.
 Prace nad wyglądem zostały zakończone i mam ogromną nadzieję, że moja praca podobają wam się. 
Przewidywane zmiany wyglądu bloga:
-Kiedy premierę będzie miał drugi sezon Violetty
-Podczas jakiegoś święta na blogu np. urodzin
Mam nadzieję, że z chęcią tu wracacie i postaram się zrobić bloga jeszcze ciekawszym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam na blogu Violetta Polska mam nadzieję, że miło spędzisz tu swój czas i nie pożałujesz.
Przyjmuje otwartą i uzasadnioną krytykę a za wszystkie pochlebne komentarze dziękuję :*
Nie spamuj jeżeli tylko po to tu jesteś!
Mam nadzieję, że post Ci się podoba i zostawisz po sobie jakiś ślad!
Napisz w komentarzu swoje spostrzeżenie, opinie, zadawaj pytania i podrzucajcie pomysły na nowe posty:D

Dziękuje za odwiedzenie bloga, zaglądaj do nas częściej :*